رئیس جهاد کشاورزی دامغان:

ایجاد اشتغال ۲۲ طرح مشاغل خانگی جهاد کشاورزی دامغان برای ۱۱ نفر

محسن طباطبائیان گفت:سال گذشته ۲۲ طرح مشاغل خانگی این حوزه که تسهیلات گرفتندو برای ۱۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ایجاد اشتغال ۲۲ طرح مشاغل خانگی جهاد کشاورزی دامغان برای ۱۱ نفربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن طباطبائیان  در نشستی با بهره برداران بخش کشاورزی دامغان ضمن بیان اینکه سال گذشته ۲۲ طرح مشاغل خانگی این سازمان تسهیلات گرفتند، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۹۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال خانگی اعلا شده است.

او ضمن بیان اینکه این طرح‌ها در مجموع برای ۱۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است، افزود: ایجاد مشاغل خانگی بهترین راهکار برای رفع بیکاری و توانمندسازی جوامع روستایی و محلی است که در این راستا جهاد کشاورزی با متقاضیان مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی دامغان بابیان اینکه امسال سقف تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی اشخاص مستقل (فردی) از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است، ابراز داشت: این امر ظرفیت خوبی برای بهره‌مندی متقاضیان این حوزه محسوب می‌شود.

طباطبائیان ضمن بیان اینکه باید راهکار‌های لازم برای اخذ تسهیلات ارائه شود، در ادامه تصریح کرد: در مورد اشخاص پشتیبان (کارفرمایان مشاغل خانگی) نیز سقف تسهیلات از یک میلیارد ریال به پنج میلیارد ریال برای اشتغال حداقل پنج نفر افزایش‌یافته است.

او بابیان اینکه ایجاد اشتغال در جلوگیری از مهاجرت روستایی‌ها به شهر‌ها اثرگذار است، افزود: اشتغال خانگی یکی از رویکرد‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی برای بسیاری از خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/ح

۲۲ طرح مشاغل خانگی جهاد کشاورزی دامغان تسهیلات گرفتند

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار