نمایشگاه پاییزه در یاسوج برپا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بزرگ پاییزه از ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه امسال از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در سایت نمایشگاه دائمی این استان در شهر یاسوج برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:نمایشگاه پاییزه در صورت اتمام قیمت گذاری تمامی اجناس جهت عرضه برای مصرف کنندگان، ۲۳ شهریورماه امسال افتتاح خواهد شد در غیر این صورت این نمایشگاه با تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

او افزود: بدون شک این تاخیر به سبب رعایت حال شهروندان خواهد بود تا آن‌ها بتوانند با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین‌تر از سطح عمومی قیمت‌ها در بازار کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

حسین پور بیان کرد: تمامی کالا‌ها و اجناس مورد نیاز مردم در فصل بازگشایی مدارس از جمله کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

او عنوان کرد: نمایشگاه پاییزه در قالب افزون بر ۲۲۰ غرفه و زیر نظر اتاق اصناف مرکز استان و با نظارت و کنترل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی غرفه داران موظفند قیمت انواع کالا‌های خود را به صورت واضح و خوانا در معرض دید بازدیدکنندگان و خریداران قرار دهند و بدون قیمت گذاری کالایی عرضه نخواهد شد.

او افزود: در این نمایشگاه همچنین تعدادی از کالا‌هایی که بتوانند در جهت کمک به تنظیم بازار موثر باشند، به همشهریان ارائه می‌شود.

سال تحصیلی ۹۷-۹۸ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در تمامی مقاطع در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

 انتهای پیام/غ

نمایشگاه پاییزه ویژه مدارس در یاسوج

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.