کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو، با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به ثبت ۲۶۷ میلیون و ۲۹۱ هزار تردد در جاده‌های استان از ابتدای امسال تاکنون، از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در مازندران خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده و همکاری‌های صورت گرفته در تامین امنیت جاده های استان  شاهد کاهش ۲ و نیم درصدی متوفیان و ۷ درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده‌ای در سطح استان در این مدت بوده ایم.

او افزود: برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند، پلیس با اجرای طرح‌های مختلفی در حوزه‌های انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد.

میرفیضی از اعمال قانون ۵۲۸ هزارو ۵۷۵ خودروی متخلف خبر داد و گفت: با توجه به پایان مسافرت‌های تابستانی و افرایش تردد‌ها در محور‌های دورن و برونشهری استان توجه به هشدار‌های انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.
انتهای پیام/س
 


کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار