آغاز فعالیت ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها در اردبیل

ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در اردبیل فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز استان اردبیل ضمن تاکید به استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه تعامل خوب و سازنده صداوسیمای مرکز اردبیل با مسئولان استانی گفت: باید سریعا هماهنگی‌های لازم انجام و مقدمات برگزاری جشنواره خوب و در خور رسانه ملی فراهم شود.

او بر ضرورت برنامه محوری و برندسازی، معرفی مشاهیر و مفاخر استان در حوزه‌های مختلف و تلاش برای تولید برنامه‌های مشترک با کشوره‌های همسایه در حوزه صدا تاکید کرد و افزود: تولید سریال شاه اسماعیل صفوی از مهمترین برنامه‌های رسانه ملی است که تعامل و مشارکت استان اردبیل در تحقق این امر مهم و ضروری است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود سوز، گداز و حماسی بودن را از ویژه گی‌های کم نظیر عزاداری اردبیلی‌ها به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی دانست و افزود: تجمع تاسوعای حسینی به عنوان برند اردبیلی‌ها در کشور شناخته شده است که برای تقویت اثر گذاری این امر باید از سخنان و چهره‌های مفاخر استان استفاده شده و زبان محلی در خدمت زبان ملی قرار گیرد.

در این نشست همچنین علی ملا احمدی، مدیر کل صداوسیمای مرکز استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از انجام برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی در اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس ارزیابی‌های رسانه ملی صداوسیمای مرکز اردبیل به عنوان دومین استان پر مخاطب کشور شناخته شده است.

در پایان این مراسم از معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز استان اردبیل که در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در استان خراسان شمالی جایزه دریافت کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی در اردبیل

برچسب ها: تولیدات ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار