بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیستم شهریور ۹۸؛

دستگیری سارقان لوازم خودرو و اموال شرکت راه آهن

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات فنی سارق و محل نگهداری لوازم سرقتی را شناسایی کردند.

او اضافه کرد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی ماموران به ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به کشف تعداد زیادی لاستیک، باتری، جک خودرو، ضبط و باند خودرو از محل نگهداری اموال مسروقه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست تا با رعایت اصول امنیتی مانند استفاده از دزدگیر خودرو، قفل فرمان و قفل پدال و پارک خودرو در محل‌های امن امکان سرقت خودروی خود را به حداقل برسانند.

دستگیری اعضای باند سارقان اموال شرکت راه آهن در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وقوع سرقت ذرت از بار موجود در واگن‌های قطار باربری در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از سارقان سطح حوزه شناسائی شدند و تحت بازجوئی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با کشف ابزار و آلات و ادوات مخصوص سرقت از متهمان، سارقان در بازجوئی فنی ماموران به بزه انتسابی و سرقت ۲۰ تن ذرت از واگن‌های قطار باربری در فواصل مختلف اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان البرز گفت: به گفته نماینده شرکت راه آهن ارزش ذرت‌های سرقتی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰۰ متر کابل انتقال برق شرکت راه آهن نیز کشف و هر سه متهم با تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی و به زندان منتقل شدند.

بی احتیاطی راننده سواری، خودروی وانت را به آتش کشید

در این سانحه که در آزاد راه قزوین- کرج رخ داد، راننده وانت برای تصادف نکردن با سواری ال نود، به حفاظ بتنی برخورد کرد که در نتیجه واژگون و طعمه‌ حریق شد.

در این حادثه که نزدیک شهر محمدیه رخ داد، راننده وانت مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه، تغییرمسیر ناگهانی راننده سواری را علت حادثه اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار