دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه بزرگ ملت ایران

فرماندار جوانرود گفت : هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است بنابراین باید در حوزه ادبیات دفاع مقدس اقدامات شایسته‌ای انجام بگیرد.

او با بیان اینکه "ما پیرویم" شعار گرامیداشت برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس امسال است، گفت : ضروری است مسئولان ادارات و نهاد‌ها در برنامه‌هایی که در کمیته‌ها تعریف شده است نهایت همکاری را داشته باشند.

یوسفی با تاکید بر وحدت و همدلی افزود: دفاع مقدس حماسه بزرگ همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است و باید با وحدت، همدلی و ازخودگذشتگی فداکاری‌های مردم این سرزمین یادآوری و گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و ارزشمند از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که باید از آن الگوگیری و نهایت استفاده انجام شود.

 ابوذر انوری با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است، گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها نهادینه شود.

او گفت: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمام توطئه و نقشه‌های دشمن را برملا و خنثی می‌کند و ما به عنوان پیام‌رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار