​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

بیش از ۸ هزار زائر ایرانی از گذرگاه‌های مرزی خوزستان تردد کردند

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از ۸ هزار زائر ایرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی از گذرگاه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان درخصوص آخرین وضعیت تردد از مرز‌های استان گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی امسال، ۸ هزار و ۳۴۹ زائر ایرانی از مرز‌های شلمچه و چذابه تردد کردند.

او مجموع تردد زائران ایرانی از مرز چذابه را یک هزار و ۲۷۹ نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این مرز ۶۱۸ مسافر ایرانی به عراق سفر کرده و ۶۶۱ نفر نیز وارد کشور شدند.

بهرامی نیا افزود: در مرز شلمچه نیز ۴ هزار و ۱۱۴ نفر مسافر ایرانی به عراق سفر کرده و ۲ هزار و ۹۵۶ نیز وارد خاک کشور شدند که در مجموع تردد ۷ هزار و ۷۰ نفر به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورا ورود ۴۱۹ و خروج ۵۲۱ مسافر عراقی از مرز چذابه ثبت شد.

این مقام مسئول افزود: در این مرز نیز شاهد ثبت ورود ۲ هزار و ۸۲۰ مسافر عراقی به ایران و خروج ۴ هزار و ۷۹۹ نفر مسافر عراقی از کشور بودیم.

به گفته غلامعباس بهرامی نیا، در مجموع امسال ۱۶ هزار و ۹۰۸ نفر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از مرز‌های شلمچه و چذابه تردد کردند. ​

انتهای پیام/گ

افزایش تردد زائران از مرز‌های خوزستان

برچسب ها: اربعین ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.