ضرورت ایجاد روشنایی برای مجموعه ورزشی نابینایان اهواز

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان بر لزوم توجه مسئولان به تامین روشنایی مجموعه ورزشی نابینایان و کم بینایان تاکید کرد.

وحید انصاری رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مشکلات مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری این هیئت در اهواز، نبود روشنایی کافی جهت امنیت بیشتر مجموعه و ورزشکاران است.

او افزود: بار‌ها مشاهده شده است، افراد معتاد و بی خانمان از تاریکی مجموعه استفاده و برای دیگران مشکل ایجاد کرده اند و امیدواریم مشکل نور مجموعه هر چه زودتر حل شود تا از این به بعد شاهد این مشکلات نباشیم.

انصاری بیان داشت: با توجه به پیش رو بودن فصل سرما و بارندگی‌های پیش رو مسئولان هر چه سریعتر نسبت به آسفالت مجموعه و حل مشکل روشنایی اقدام کنند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان تصریح کرد: یکی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار منطقه ۷ اهواز با دعوت ما به مجموعه ورزشی آمده و از نزدیک مشکلات را ملاحظه کردند، اما بیان داشتند که، چون مجموعه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است و عملیات حفاری توسط آب و فاضلاب صورت گرفته، امکان این که ما هزینه آسفالت مجموعه را پرداخت کنیم نیست، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم با رایزنی با شرکت آب و فاضلاب این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/م

تامین نور برای مجموعه ورزشی نابینایان

برچسب ها: ورزش و جوانان ، گلبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.