نقشه شومی که بیمار قلابی با کشاندن پرستار به خانه‌اش اجرا کرد! + جزئیات

مرد شرور که به بهانه تزریق آمپول و سرم یک خانم پرستار را به خانه‌اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

نقشه شومی که بیمار قلابی با کشاندن پرستار به خانه‌اش اجرا کرد! + جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره پلیس رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد.

این زن جوان گفت: مرد جوان را از قبل می‌شناختم وقتی تماس گرفت و گفت که کسالت شدیدی دارد و نمی‌تواند به درمانگاه بیاید من به‌حرفش اعتماد کردم و به خانه‌اش رفتم، اما نمی‌دانستم خانواده‌اش در خانه نیستند و او برایم دام شومی پهن کرده است.

وقتی زنگ در را زدم او خیلی سریع در را باز کرد و من وارد اتاق پذیرایی شدم کسی در خانه نبود چند ثانیه ایستادم تا اینکه مرد جوان وارد اتاق شد و ناگهان به‌طرف من حمله کرد و با تهدید مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. به‌دنبال اظهارات خانم پرستار، مرد شرور قبل از آنکه متواری شود در مخفیگاهش دستگیر شد.


داغ ترین اخبار حوادث امروز:

سرنوشت هولناک دختر ۱۴ ساله که به تهران فرار کرد!

خودکشی دختر ۱۶ ساله که به درخواست پسر جوان هر روز نامتعارف‌تر لباس می‌پوشید

قاتل مشهدی به تماشای فیلم جنایتش نشست! + تصاویر

سرقت از خانه زن تهرانی با پوشش زنانه! + عکس

مهسا با سیانور مرگ راحتی می‌خواست / در ناصر خسرو چه اتفاقی افتاد؟

نقابداران مسلح مرد جوان را مقابل چشمان خانواده اش کشتند!

زن پرونده تجاوز نیمار متهم به کلاه‌برداری شد + جزئیات


این متهم به‌دنبال اسنادی که در پرونده‌اش موجود بود به اتهامش اعتراف کرد و در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور دو مستشار به‌صورت غیرعلنی محاکمه شد.

قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده و مدارک پزشکی قانونی و گزارش مرجع انتظامی و اعتراف‌های خود متهم او را به‌خاطر تجاوز به عنف به اشد مجازات -اعدام - محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعاً چرا باید افراد تحصیل کرده اینطورراحت گول بخورند؟!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علیرضا قربانزاده
۲۰:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
خواهشا یه برنامه تلویزیونی با کلی تبلیغات تو یکی از شبکه های پر بیننده تلویزیون درست کنید و مردم رو با عواقب این کارها آشنا کنید
آخرین اخبار