طرح ملی ساب در قزوین اجرا می‌شود

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان قزوین گفت: طرح ملی ساب (سفر‌های آسان برنامه ریزی شده) به منظور رونق گردشگری در استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر محمدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در طرح ملی ساب در حال تهیه بسته‌های سفر (تور) یک روزه و دو روزه به نقاط مختلف قزوین هستیم.

به گفته محمدی؛ در این طرح مسافران با تهیه بسته‌های سفر برنامه ریزی شده از خدمات واحد‌های پذیرایی، تفریحی و اقامتی با تخفیفات ویژه ۲۰ تا ۴۰ بهره مند می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه اجرای طرح ساب ورود گردشگران به قزوین را افزایش خواهد داد، گفت: با توجه به نزدیکی قزوین به شهر‌های پرجمعیت تهران و کرج و قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور، اجرای این طرح بدون شک به رونق گردشگری استان کمک خواهد کرد.
استان قزوین دارای هزار و ۴۱۰ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی است.

دولتخانه صفوی (کاخ چهلستون و سردرب عالی قاپو)، کاروانسرای درون شهری سعدالسلطنه، مسجد جامع عتیق، حمام موزه قجر، امامزاده حسین (ع) و چهار انبیاء، باغستان سنتی یک هزار ساله، حسینیه امینی‌ها و آب انبار‌های سردار کوچک و بزرگ، کلیسای کانتور در قزوین، دریاچه اوان و قلعه حسن صباح در الموت، دژ شمیران در طارم سفلی و آبگرم در آوج از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان قزوین به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ک

طرح ملی ساب به منظور رونق گردشگری در قزوین اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار