در آزادراه قم_تهران رخ داد؛

مرگ دلخراش یک مادر و دو کودک

سخنگوی اورژانس قم از مرگ یک مادر و دو کودک بر اثر آتش سوزی خودروی سواری سمند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: ساعت هفت بامداد صبح امروز بر اثر برخورد خودروی سمند با گاردریل و تیر چراغ‌ برق در کیلومتر ۱۷ آزادراه قم- تهران ،مادر و ۲ کودک (دختر یک و ۲ ساله) به علت شدت آسیب‌های وارده و سوختگی در محل حادثه جان باختند.

او اضافه کرد: ۲ نفر دیگر نیز پس از دریافت خدمات درمانی با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم با اشاره به حوادث روز گذشته نیز گفت: برخورد ۲ خودروی سنگین در محور قدیم قم - تهران منجر به فوت در دم یک آقا و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

فراهانی ادامه داد: در حادثه دیگری که در محور قم- نیزار رخ داد، واژگونی خودروی سواری چهار مجروح برجا گذاشت که ۲ نفر از مصدومان به دلیل وخامت وضعیت، با بالگرد اورژانس ۱۱۵ و ۲ نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

او گفت: همچنین در حادثه شغلی که روز گذشته در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی طغرود رخ داد، سه نفر مصدوم شدند که با توجه به وخامت حال یکی از مصدومان، اورژانس هوایی ۱۱۵ نیز به محل حادثه اعزام شد.

فراهانی از شهروندان درخواست کرد: با توجه به ترافیک پایان تعطیلات، اصول ایمنی را رعایت کنند و در صورت مواجهه با حوادث، ضمن حفظ خونسردی، با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل نمایند.

سرهنگ خدایاری،جانشین پلیس راه قم علت حادثه را بی توجهی به جلو ناشی از خواب آلودگی راننده خودروی سمند اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

سانحه آتش سوزی خودرو در آزادراه قم تهران

برچسب ها: خوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.