بسته حوادث ۲۱ شهریورماه ۹۸؛

از نرسیدن قاتل فراری به عراق تا دستگیری سارق حرفه ای در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۱ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

قاتل فراری به عراق نرسید

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: پس از اعلام وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان این شهر، ماموران کلانتری ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

او افرود: نزاع و درگیری به وجود آمده پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و موتورسیکلت حادث شده که متعاقب آن راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو راننده موتورسیکلت را مجروح و ازصحنه متواری شده است.

سرهنگ دالوند بیان داشت: پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و همین امر باعث شد، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گیرد.

تصریح کرد: ماموران ظرف مدت کمتر از ۳ ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدرصنعتی بود در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد قصد خروج از کشور و رفتن به عراق داشت در یکی از روستا‌های شهرستان حمیدیه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، دستگیرکنند.

دستان سارق حرفه‌ای در ماهشهر بسته شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شده را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی ابا اشاره به اعتراف سارق بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر در باغملک

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: به منظور مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با رانندگان متخلف همچنین کاهش وقوع جرائم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان به مدت یک هفته به مرحله اجرا در آمد.

او بیان داشت: مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های مستمر با هماهنگی مراجع قضائی در عملیات‌های متعدد ۸ خرده فروش مواد مخدر و تعداد ۱۸ معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به توقیف موتور سیکلت ها در این شهرستان افزود: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت به علت نداشتن پلاک، مدارک و تخلفات دیگر توقیف و مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی باغملک گفت: در صورت مشاهده و برخورد‌های مجرمانه مراتب را به فوریت‌های پلیس اطلاع داده تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار