iPhone 11 Pro Max سنگین‌ترین گوشی حال حاضر جهان

بررسی‌ها نشان می‌دهد که iPhone 11 Pro Max در حال حاضر سنگین‌ترین گوشی آیفون در جهان است.

iPhone 11 Pro Max سنگین‌ترین گوشی حال حاضر جهانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین گوشی اپل، iPhone 11 Pro Max باکیفیت‌ترین گوشی امسال اپل است که تولید شده و دلیل این ادعا آن است که جدیدترین فناوری‌ها در این گوشی حضور دارند و کارخانه سازنده تلاش کرده است قوی‌ترین سخت‌افزار را برای آن انتخاب کند. با این حال، این گوشی بزرگترین نمایشگر در بین تمام آیفون‌ها و بیشترین عمر باطری را دارد و همین مسائل به عنوان نقطه قوت این گوشی‌ در فروش آن‌ محسوب می‌شود. همچنین باید گفت این گوشی با وجود داشتن یک نمایشگر بزرگ، بسیار سنگین است. این گوشی از گوشی‌های نسل قبل خود یعنی iPhone XS Max هم سنگین‌تر است.


بیشتر بخوانید: تاریخ برگزاری مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ اعلام شد


پیشرفته‌ترین گوشی اپل، iPhone 11 Pro Max دارای وزنی معادل ۷.۹۷ اونس یا ۲۲۶ گرم است؛ در حالی که، XS Max بزرگ دارای ۷.۳۴ اونس یا ۲۰۸ گرم وزن بود. این یعنی وزن جدیدترین گوشی اپل نسبت به نسل قبل خود ۱۰ درصد افزایش داشته است که همین مسئله iPhone 11 Pro Max را به سنگین‌ترین گوشی هوشمندی تبدیل می‌کند که در حال حاضر در جهان به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید نگاهی اجمالی به وزن گوشی‌هایی داشته باشید که به عنوان یک گوشی بزرگ شناخته می‌شوند و وزن آن‌ها را مقایسه کنید.

iPhone 11 Pro Max سنگین‌ترین گوشی حال حاضر جهان

البته، داشتن یک گوشی بزرگ می‌تواند مزیت‌های خاص خود را داشته باشد اما وزن اضافه شده به آن می‌تواند برای کسانی که عادت به حمل گوشی در جیب خود دارند، مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

اپل سنگین‌ترین گوشی جهان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار