سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها + تصاویر

در این گزارش چند مورد از جالبترین و در عین حال عجیب‌ترین سرگرمی‌های سلبریتی‌های مشهور جهان را مرور می‌کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کار کردن در تمام طول هفته می‌تواند ما را از بین ببرد و حتی ما را با روحیه‌ای ناامید و روبرو کند. به همین دلیل داشتن سرگرمی مورد علاقه برای گذراندن اوقات فراغت کمک می‌کند تا اندازه زیادی این موضوع کمرنگ شود. در این بین افراد مشهور هم سرگرمی‌های مورد علاقه نیز دارند. با این حال برخی از این سلبریتی‌ها صرفا بخاطر تبلیغات اقدام به انجام این فعالیت‌ها می کنند. در این گزارش چند مورد از جالبترین و در عین حال عجیب ترین سرگرمی های سلبریتی‌های مشهور جهان را مرور می‌کنیم.

ویل اسمیت

ویل اسمیت هنرپیشه معروف امریکایی شمشیربازی را مهمترین سرگرمی خود می‌داند. ویل اسمیت، در محوطه نورد آزاد وقت خود را می گذراند. در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۲ این هنرمند اعلام کرد که تام کروز، او و دیوید بکام را با این ورزش آشنا کرده است. جالب این که اسمیت گفته: «هر سه این ورزش را مورد علاقه خود میدانند. ورزشی سرگرم کننده اما نه خیلی سخت، که مخصوصاً روی مفاصل زانو تاثیر می‌گذارد.»

آشنایی با برخی از سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها

شکیل راشائون اونیل‌

شکیل اونیل یک بازیکن بازنشسته امریکایی است که در زمینه سینما و موسیقی هم فعالیت دارد. او با وجود مشغله کاری زیاد یک سرگرمی بسیار معمولی دارد. او در مصاحبه‌ای درباره چیزهایی که نمی تواند بدون آنها زندگی کند گفته که از رانندگی با موتور سیکلت سه چرخ لذت می‌برد. این ستاره سابق ورشی می‌گوید که با توجه به اینکه وی یک بار در یک تصادف رانندگی با یک موتور سیکلت معمولی دو چرخ بوده است، تمام دوچرخه‌هایش را فروخته و آنها را با یک سه چرخه عوض کرد.

آشنایی با برخی از سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها

نیکلاس کیج

نیکلاس به خرید خانه های عجیب و غریب علاقه دارد. کیج در کل ۱۵ خانه خریداری کرده است که همگی قیمت آنها از ۲۵ میلیون دلار به بالا تخمین زده می‌شود. طبیعی است که افراد مشهور صاحب چند خانه در شهرهای مختلف باشند اما کیج فقط به خرید خانه اکتفا نکرده، او همچنین دو قلعه را در نقاط مختلف اروپا خریداری کرده است. لیست سرگرمی‌های عجیب و غریب کیج در اینجا متوقف نمی‌شود. این بازیگر حتی یک سر دایناسور، یک مقبره دفن و یک اختاپوس و یک فک را به عنوان حیوان خانگی خریده است که ۱۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

آشنایی با برخی از سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها

آنجلینا جولی

جولی مدتی پیش فاش کرد که خنجرهای مختلف را به عنوان سرگرمی جمع می‌کند. این بازیگر گفته است که سالهاست شروع به جمع آوری کلکسیونی از خنجرهای مختلف کرده است و تاکنون ادامه دارد. جولی میگوید: خنجرهایش را از هرکشور جمع کنند، زیرا ساختار و طرحهای مختلفی دارند.

آشنایی با برخی از سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها

رابرت پتینسون

این بازیگر از زمان اولین حضورش در گرگ و میش ، مدام در رسانه ها و حضور داشته است. او یک نوازنده پیانو عالی است. این بازیگر همچنین سازهای دیگری همچون گیتار و ویولن سل را خوب بلد است. پاتینسون میگوید نوازندگی بزرگترین تفریح و سرگرمی او است.

آشنایی با برخی از سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۱۹:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
خب ،از سرگرمی بازیگرهای ایرانی هم بنویسید
اهانت به مقدسات ، تشویق به قتل ، اهانت به ملت ، تولد فرزند در خارج برای تابعبت ، تشویق مردم به بدحجابی و فساد ، تشویق به حیوان بازی و خلاصه لیست دراز است
آخرین اخبار