افزایش تعداد مقالات ISI دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: تعداد مقاله‌های ISI دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از دو مورد به ۶۰ مورد رسید.

افزایش تعداد مقالات ISI دانشکده علوم پزشکی اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا عادلی بهروز، معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به تعداد اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار کرد: پنج نفر در رشته پرستاری، دو نفر در رشته آموزش بهداشت، یک نفر در رشته ایمونولوژی، یک نفر در رشته هماتولوژی، دو نفر در رشته آمار و اپیدمیولوژی و یک نفر در رشته پزشکی مولکولی عضو هیات علمی هستند.

او با اشاره به وجود سه رشته تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در این مرکز آموزشی ـ درمانی دو گروه‌های آموزشی و دو آزمایشگاه‌ها و پراتیک که یک آزمایشگاه مجهز میکروب‌شناسی و یک آزمایشگاه مجهز بیوشیمی فعال است.

معاون آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به تجهیز هشت کلاس درسی به ویدئوپروژکتور خاطرنشان کرد: در این مرکز کتابخانه‌ای مجهز به کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی است.

وی بیان کرد: تعداد مقالات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پس از استقلال این مرکز از دو مقاله ISI به ۶۰ مقاله که در مجلات معتبر ایندکس ثبت شده، رسیده است.

عادلی با اشاره به اینکه معاونت آموزشی پس از انتزاع دانشکده موفق به برگزاری و تشکیل کمیته اخلاق در پژوهش و خریداری سامانه پژوهشیار شده است گفت: فعالیت اردو‌های جهادی در روستا‌های چنار شیخ، چشمه قنداب و، ولی آباد از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی دانشکده است.

او از ایجاد تشکل‌های دانشجویی و چهار کانون قرآن و عترت، عکس و فیلم، موسیقی و هلال احمر در این دانشکده خبر داد.

انتهای پیام/ د 

 تعداد مقالات ISI دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزایش یافت

برچسب ها: دانشکده ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.