آدینه سرپرست فرمانداری فراهان شد

مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی با حفظ سمت سرپرست فرمانداری فراهان شد.

آدینه سرپرست فرمانداری فراهان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حکم استاندار مرکزی، احمدرضا آدینه مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان منصوب شد.

پیش از این صدیقه سلیمانی آشتیانی معاون سابق فرمانداری  فراهان سرپرستی فرمانداری   این شهرستان را بر عهده داشت.

سید احمد سجادی، فرماندار سابق فراهان ۱۷ مرداد ماه ۹۸ به عنوان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی منصوب و صدیقه سلیمانی آشتیانی معاون او سرپرست فرمانداری فراهان شد.

در تاریخ یکم شهریور ماه در حالی که تنها دو هفته از این انتصاب می‌گذشت سرپرست فرمانداری فراهان به اتهام تبلیغ علیه نظام بازداشت و مدتی بعد به قید وثیقه آزاد شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هفتم شهریور ماه در جمع مردم فراهان  با بیان اینکه سرپرست فرمانداری فراهان یک یا ۲ اتهام دارد و هنوز هیچ جرمی برایش ثابت نشده و احتمال تبرئه او هم  وجود دارد گفت: دادگستری فراهان حکم سرپرست فرمانداری فراهان را تعلیق کرده و همه باید در انتظار حکم دادگاه باشیم، اما در مورد روش این کار گله‌مند هستم.

آقازاده با گلایه از بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان بدون اطلاع استانداری افزود: سرپرست فرماندار فراهان سه هفته پیش از بازداشت با رعایت تمام اصول قانونی و دریافت استعلامات لازم به این سمت منصوب شد و به هیچ عنوان قرار هم نبود که وی فرماندار بشود، اما از آنجایی که اولویت انتصاب سرپرست فرمانداری با معاون است این اقدام با رعایت تمام ضوابط قانونی انجام شد.

انتهای پیام /ج

آدینه با حفظ سمت سرپرست فرمانداری فراهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.