رحمانی: در صورت گلزنی مقابل پرسپولیس، خوشحالی می‌کنم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: اگر به تیم پرسپولیس گل بزنم، حتما خوشحالی خواهم داشت.

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به تازگی به جمع برزیلی های ایران اضافه شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این انتقال عنوان کرد:  بابت حضورم در تیم صنعت نفت خیلی خوشحالم و از مسئولان این باشگاه سپاسگزارم. پیش از این در تیم الشمال قطر بودم و در این مدت زمان تیم صنعت نفت نیز پیگیر حضورم در آبادان بودند.

لیگ قطر بر خلاف انتظارم بود 

او افزود: تیم الشمال که در لیگ یک قطر حضور داشت، بر خلاف تصورم با انتظارات ذهنی من فاصله زیادی داشت. چرا که مدیران این باشگاه به من گفته بودند که تیم را برای حضور در لیگ ستارگان بسته ایم در صورتی که اینگونه نبود و همین مورد باعث شد تا به ایران برگردم.


 بیشتر بخوانید: پاداش بازیکنان صنعت نفت در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس


امیدوارم دست پر از آزادی برگردیم 

رحمانی در خصوص بازی حساس  تیم صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس تهران بیان کرد: تیم‌ها در این دوره از لیگ برتر از نظر کیفی بسیار به یکدیگر شباهت دارند و نمی‌توان بازی را آسان تلقی کرد. پرسپولیس تیم خوب و قابل احترامی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم از ورزشگاه آزادی دست پر برگردیم.

در صورت گلزنی مقابل پرسپولیس، صد درصد خوشحالی می‌کنم

بختیار رحمانی در پاسخ به این سوال که  اگر مقابل پرسپولیس گلزنی کنید، خوشحالی خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: به کسب ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس امیدوار هستیم و اگر گلزنی کنم چرا که نه! حتما خوشحالی هم می‌کنم.  

صنعت نفت با تیم‌های پر هزینه قابل مقایسه نیست 

او همچنین در مورد قرعه تیمش در نوزدهمین دوره لیگ برتر بیان کرد: تیم ما جوان است و بازیکنان با کیفیت خوبی داریم، اما باید این مورد را در نظر گرفت که از نظر مالی تیم ما با برخی تیم‌ها که بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده اند، در لیگ برتر قابل قیاس نیست. همه تیم‌هایی که با آن‌ها مصاف می‌دهیم نیز رقیبان قدرتمندی هستند و نمی‌توان هیچ دیداری را آسان تلقی کرد.  

اسکوچیچ به من لطف دارد 

رحمانی همچنین در مورد کار کردن با دراگان اسکوچیچ خاطر نشان کرد: یک سری مشکلاتی باعث شد تا من از شرایط بازی کردن دور شوم، اما حالا اسکوچیچ به من همیشه لطف دارد و امیدوارم در کنار هم به مجموعه تیم صنعت نفت آبادان کمک کنیم. خدا را شکر، از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم و به تمرینات تیمی اضافه شده ام و همگی برای موفقیت تیم به امید خدا تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: قاتل سرخ‌ها مقابل صنعت نفت کیست؟


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۸:۰۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه .....
آخرین اخبار