برگزاری «پویش فصل گرم کتاب» در استان فارس

کانون پرورش کودکان و نوجوانان فارس با برگزاری ۶۶ «پویش فصل گرم کتاب»، تابستان شاد را با مطالعه و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان فارسی شیرین‌تر کرد.

برگزاری «پویش فصل گرم کتاب» در استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مربیان مراکز فرهنگی هنری با اجرای برنامه‌های شاد و همچنین برنامه‌های متناسب با ایام محرم پویش‌های فصل گرم کتاب را در بوستان‌ها برگزار کردند تا کودکان ونوجوانان را بیش از پیش با کتاب و کتاب‌خوانی پیوند بزنند.

بر اساس این گزارش، مراکز فرهنگی هنری فیروزآباد، نی‌ریز، زرقان، خرامه، شماره ۲ صفاشهر، مرودشت و زرین‌دشت هر کدام ۴ پویش را برگزار کردند. مرکز ارسنجان نیز با برگزاری ۳ پویش در این فعالیت شرکت کرد. مراکز مهر، داراب، کازرون، چهار شیراز، بیرم، لامرد، ۶ شیراز، صدرا، ۵ شیراز، جهرم، ۱ شیراز، بوانات و ۲ شیراز هر کدام ۲ پویش فصل گرم کتاب را برگزار کردند و مراکز فرهنگی هنری اقلید، گله‌دار، سروستان، پاسارگاد، فسا و قیر‌و‌کارزین نیز با برگزاری ۱ پویش میزبان کودکان ونوجوانان بودند.

پویش «فصل گرم کتاب» با محور‌های «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و تقویت مهارت‌های زندگی، تمرین زندگی و تلاش برای ساختن آینده، در ایام تابستان ۱۳۹۸ از ۵ تیر ماه در شیراز و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آغاز شده و تاکنون ۶۶ پویش در مراکز فرهنگی هنری و بوستان‌های شیراز و سایر شهر‌های استان برگزار شده است.

خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش‌عروسکی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م

شصت‌وششمین پویش «فصل گرم کتاب»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار