بهره برداری یا آغاز عملیات اجرای ماهانه یک بوستان در هر منطقه همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از بهره برداری یا آغاز ساخت ماهانه یک بوستان در هر منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامران گردان ،رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: شیوه‌نامه طرح میدان میوه و تره بار مصوب شد و پیمانکار مصالح را وارد کرده و کار انجام می‎شود.

او از انجام کار در حوزه پیاده‌راه سازی، آسفالت و ساخت پارک‌های هدف‌گذاری شده خبر داد و افزود: در هر منطقه ماهانه به طور میانگین یک بوستان بهره برداری  می‌شود و یا در حال اجراست.

گردان تصریح کرد: در پارک‌های فرامنطقه‌ای نیز کار می‌کنیم که بتوانیم با طرح‌های ارائه شده مشاوران، این موارد را به نتیجه برسانیم.

رئیس شورای شهر همدان شروع ایجاد بوستان ولایت و بوستان اکباتان با طرح‌های ارائه شده را از جمله پارک‌های فرامنطقه‌ای برشمرد و ادامه داد: این اقدامات به منظور بهبود وضعیت فضای سبز است.

گردان با اشاره به تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی گفت: این طرح سرعت بیشتری گرفته و منابع مالی به پیمانکار داده شده است امیدواریم طی ماه‌های آینده یکی از عرشه‌های اصلی پل پایان یافته و به بهره برداری برسد.

او گفت: در پل چپ‌گرد شهرک فرهنگیان نیز کار در حال انجام است و امیدواریم تکمیل آن با سرعت بیشتری ادامه یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه اضافه کرد: ورود به مساکن مهر با وجود تحویل ندادن آن‌ها به شهرداری نیز صورت گرفته و شهرداری به منظور کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان این مناطق، در حال بهسازی و آسفالت معابر این مناطق است.

او یادآور شد: شهرداری در پی منابع برای تحقق بودجه کافی با تعریف منابع و کمک کمیسیون ماده ۵ استانداری به شهرداری است.

گردان با تأکید بر اینکه به دنبال تحقق ۸۰ تا ۹۰ درصدی بودجه سال ۹۸ هستیم افزود: در این صورت کار‌های عمرانی و زیربنایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ا

ایجاد بوستان های جدید در همدان

برچسب ها: منابع طبیعی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار