۳۱ مدرسه در مناطق سیل زده لرستان آماده تحویل است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۱۲۰ واحد آموزشی در این استان در دست ساخت است که از این تعداد ۳۱ واحد تکمیل و آماده تحویل به آموزش و پرورش شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲۰ واحد آموزشی که دارای ۱۲۲ کلاس درس هستند  ، تکمیل و آماده تحویل به آموزش و پرورش شده است.

او با بیان اینکه ۲هزارو۸۸۱ کلاس درس در استان با بخاری نفت سوز گرم می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بایستی این کلاس‌ها به سیستم‌های استاندارد گرمایشی مجهز شوند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر اینکه مناقصه تأمین سیستم گرمایشی مدارس برگزار و پیمانکاران در حال انجام کار هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم تا اول سال تحصیلی کار تجهیز مدارس را به سیستم گرمایشی استاندارد فراهم کنیم.

او اظهار داشت: برای بازسازی و بهره‌برداری از مدارس تا آغاز سال تحصیلی، کار‌ها بی‌وقفه انجام می‌شود و در آغاز سال تحصیلی هیچ دانش‌آموزی در مناطق سیلزدهاستان بدون کلاس درس نخواهد بود.

بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز در لرستان با آغاز سال تحصیلی جدید در ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

انتهای پیام/پ

نوسازی مدارس در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصربهادری
۱۹:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
باسلام ،آقاجان بنیادمسکن خرم آبادوام سیل سال ۹۷راکه ۱۲میلیون بوددر۱۱/۶/۹۸ ۶میلیون مرحله دوم راپرداخت کردن اما ازدادن ۵میلیون بلاعوض اون سربازمیدارند،این درحالیست که دولت پول بلاعوضها رابه بنیادمسکن خرم آباد داده است اماهربارستادمعین سیلزدگان خرم آباد میگویندپرونده سیلزدگان ۹۷ بسته شده است پس ۵میلیون بلاعوض من کجاست؟میگویند معلوم نیست شایدسال ۹۹ یا ۱۴۰۰
آخرین اخبار