مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی خبرداد؛

مرکز بازدیدکنندگان از تالاب میقان ایجاد می‌شود

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی گفت: قرار است مرکزی برای بازدیدکنندگان از تالاب میقان ایجاد شود.

مرکز بازدیدکنندگان از تالاب میقان ایجاد می‌شودمیرزایی مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در آینده قرار است مرکزی برای بازدیدکنندگان تالاب میقان اراک ایجاد شود و همچنین تکمیل داک حفاظتی، تامین وسیله برای تردد در تالاب، ایجاد دوربین‌های نظارتی و همچنین ایستگاه پایش و اندازه گیری آلودگی‌های آب در تالاب احداث خواهد شد.

میرزایی افزود: برای تالاب میقان اراک برنامه جامع مدیریت طراحی شده و تفاهم نامه با ادارات مربوطه در راستای ارتقای سطح فنی تالاب بسته شده است که این نامه‌های تدوین شده اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه کارگاه مشورتی تدوین برنامه ارتباطات، آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی‌های تالاب میقان اراک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اداره کل محیط زیست برگزار شد اضافه کرد: در این جلسات نظرات نمایندگان دستگاه‌های مختلف گرفته می‌شود و برای برنامه ریزی بهتر برای تالاب و تصمیم سازی‌های جدید در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای تالاب صورت گرفته است بیان کرد: تالاب میقان اراک یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری است و زیستگاه بیش از ۱۵ هزار درنا به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ج

قرار است مرکزی برای بازدیدکنندگان از تالاب میقان ایجاد شود

برچسب ها: محیط زیست ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.