برگزاری اولین همایش استانی مواکب اربعین در ایلام

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت های مردمی استان ایلام از برگزاری اولین همایش استانی مواکب اربعین حسینی استان ایلام در سال جاری خبر داد.

برگزاری اولین همایش استانی مواکب اربعین در ایلام

علوی فر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت های مردمی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: از آنجا که استان ایلام به عنوان پایتخت زائرین سید الشهدا نام گذاری شده است، سعی داریم مراسم اربعین امسال را با یک برنامه ریزی منسجم، هر چه باشکوه‌تر از قبل برگزار نمائیم.

او ادامه داد: به منظور آمادگی کامل موکب‌های استان ، اولین همایش استانی موکب داران اربعین حسینی سال ۹۸ استان ایلام ، با حضور کلیه موکب داران شهرستان‌های استان ایلام در روز ۲۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

علوی فر در رابطه با زمان و مکان برگزاری همایش بیان کرد:  این همایش راس ساعت ۱۵ در حسینیه زینب کبری در دفتر نمایندگی ولی فقیه  استان ایلام  برگزار می‌شود. 

او اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به عنوان سخنران این مراسم حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت های مردمی استان ایلام افزود: در این همایش، مسئولین ستاد اربعین استان ایلام نیز حضور پیدا خواهند کرد و مباحثی را در رابطه با زیر ساخت‌های اربعین بیان می کنند.

او مطرح کرد: موضوعی که در این همایش مورد نظر است هماهنگی، تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی با موکب‌های مردمی است تا امسال بتوانیم با برنامه ریزی‌های ویژه، خدمت رسانی‌های متفاوتی را به زائرین اربعین حسینی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ن

برگزاری همایش استانی مواکب اربعین حسینی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.