رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

فینالیست‌های چهار وزن نخست مشخص شدند/ شانس ایران برای کسب ۲ مدال برنز

فینالیست های چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد که در پایان سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و میثم دلخانی در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

بر همین اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این حریف در دور بعد مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید:عبدولی از رسیدن به فینال بازماند / دلخانی در گروه شانس مجدد


در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. دلخانی در این گروه ابتدا باید با جین هوونگ جونگ از کره جنوبی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف اسلاویک گالستیان از ارمنستان خواهد رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، کاویانی نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدارمقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

اسامی نفرات راه یافته به فینال چهار وزن نخست به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: خورلان ژاکانشا (قزاقستان) - نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)

۶۳ کیلوگرم: استپان ماریانیان (روسیه) - شینیبو اوتا (ژاپن)

۷۲ کیلوگرم: آرام واردانیان (ازبکستان) - ابوزید مانستیگوف (روسیه)

۸۲ کیلوگرم: لاشا گوبادزه (گرجستان) –– رفیق حسین اف (آذربایجان)


بیشتر بخوانید:لایق سرمربی تیم کشتی آزاد شد/ خیرآبادی و زندی حکم گرفتند


انتهای پیام/

مشخص شدن فرنگی کاران فینالیست در چهار وزن نخست کشتی قهرمانی جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار