رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

نمایشگاه پائیزه لوازم التحریر سمنان برگزار می‌شود

بهروز اسودی از برگزاری نمایشگاه پائیزه با ۱۲۰ غرفه در مرکز استان خبر داد و گفت: اقلام ضروری مورد نیاز دانش آموزان محور این نمایشگاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در سمنان هم‌زمان با روز بیست و چهارم شهریورماه ۹۸ خبر داد و گفت : تأمین کالا و تنظیم بازار به‌خصوص ویژه ایام بازگشایی مدارس محور این نمایشگاه است.

او بابیان اینکه نمایشگاه پائیزه سمنان ۱۲۰ غرفه دارد افزود : این نمایشگاه به‌صورت عرضه مستقیم کالا فروش پائیزه تا ۲۹ شهریورماه به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس صمت استان سمنان گفت: نمایشگاه پائیزه سمنان با حضور واحد‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و صنفی از سطح استان و همچنین چند شهر از استان‌های هم‌جوار در محل نمایشگاه دائمی نمایشگاه‌های سمنان، واقع در کیلومتر چهار جاده سمنان-دامغان برگزار می‌شود.

اسودی بابیان اینکه ۱۵ درصد تخفیف برای تمام اجناس این نمایشگاه شامل کیف و کفش، لباس و لوازم‌التحریر و حتی مواد غذایی در نظر گرفته‌شده است، تأکید داشت: نمایشگاه پائیزه سمنان از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به روی علاقه‌مندان گشوده است.

او افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز برای نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و نمایشگاهی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام / ر

جزئیات نمایشگاه پائیزه لوازم التحریر سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.