پس از نوسازی و تعمیرات اساسی:

۸ مدرسه سیل زده ناحیه یک اهواز آماده میزبانی از دانش آموزان شدند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آماده سازی ۸ مدرسه سیل زده در بخش اسماعیلیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسیاری از مدارس این ناحیه در بخش اسماعیلیه در سیلاب اخیر دچار آسیب جدی شده است.

او با بیان اینکه ۸ مدرسه ابتدایی و متوسطه که درگیر سیلاب بوده اند با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس بهسازی و تعمیر اساسی شدند، بیان داشت: در این مدارس اقدامات اساسی و بهسازی کلی در بخش‌های آموزشی، حیاط و سرویس‌های بهداشتی انجام شد.

۸ مدرسه سیل زده ناحیه یک اهواز آماده میزبانی از دانش آموزان شدند

نیسی گمراوی با اشاره به کمبود مدارس متوسطه در این بخش از اهواز تصریح کرد: نیاز به مدارس متوسطه اول و دوم در بخش دخترانه به شدت احساس می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: برای بازسازی و بهره‌برداری از مدارس تا آغاز سال تحصیلی، کار‌ها بی‌وقفه انجام از سوی اداره کل نوسازی و خیرین انجام شد تا در آغاز سال تحصیلی هیچ دانش‌آموزی در مناطق سیلزده ناحیه بدون کلاس درس نباشد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز احداث هنرستان‌های کشاورزی را از نیاز‌های مهم بخش اسماعیلیه برشمرد و افزود: با توجه به بافت منطقه و رونق کشاورزی و پرورش آبزیان، احداث این هنرستان در اشتغال رایی جوانان می‌تواند نقش اساسی ایفا کند.

۸ مدرسه سیل زده ناحیه یک اهواز آماده میزبانی از دانش آموزان شدند

انتهای پیام/گ

ادامه عملیات بهسازی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.