توزیع ۷۵ هزار پاکت کمک‌های جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۵ هزار پاکت مخصوص کمک‌های جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان مدارس این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: جشن عاطفه ها امسال در هفته دوم مهر ماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

الهی راد با بیان اینکه امسال برای ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در استان جشن عاطفه‌ها در دومرحله برگزار شد، افزود:برنامه اول تعامل با ادارات، نهادها، انصاف و خیریه‌ها خواهد بود که از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز و تا اوایل مهر ماه ادامه دارد و برنامه دوم هم برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پارسال مردم نیکوکار خراسان شمالی در جشن عاطفه‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی‌شده است این کمک‌ها به بیش ازسه میلیارد تومان برسد.

او به نقش جشن عاطفه‌ها در جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اشاره کرد و اظهار کرد: جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها که با هدف کمک‌های مردم نیکوکار به نیازمندان برگزار می‌شود هرساله باعث رفع بسیاری از مشکلات دانش آموزان بی بضاعت این استان می‌شود.

الهی راد به برگزار شدن جشن عاطفه‌ها به صورت باشکوه تاکید کرد و افزود: زنگ جشن عاطفه‌ها در ۱۰ مهر ماه همزمان با سراسر، کشور نواخته می‌شود.

انتهای پیام/ ر

۷۵ هزار پاکت  جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.