جام قهرمانی از آن ساحلی بازان گلسایی در نبردی حساس با پارس جنوبی

تیم گلساپوش یزد با برد پر گل خود قهرمانی خود را برای دومین سال درلیگ برترفوتبال ساحلی کشور جشن گرفت.

جام قهرمانی از آن ساحلی بازان گلسایی در نبردی حساس با پارس جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور درحالی آغاز شد که دوتیم پارس جنوبی وگلساپوش یزد برای کسب عنوان قهرمانی در یزد و بوشهر به مصاف رقبای سرسخت خود رفتند.

تیم مقاومت گلساپوش یزددر هفته پایانی به مصاف دریانوردان بوشهری رفت درپایان با نتیجه ٨بر١ جشنواره گل به راه انداخت وبرای دومین سال جام قهرمانی را ازآن خود کرد تا از خانه میهمان دست خالی برنگردد.

گل‌های تیم مقاومت گلساپوش یزد را مصطفی دهقانی، محمد علی مختاری، حمیدرضا دهقانی، ایمان میرشمسی وسید محمد داستان به ثمر رساندند ودر پایان لیگ با ۵۵ امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی را ازآن خود کردند.

درآن سوی میدان نیز تیم پارس جنوبی دیگر مدعی قهرمانی این فصل نیز در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف ایفا ارکانی که سومی خود را در جدول قطعی کرد بود رفت وبا بازی پایاپا وحساس درنهایت این دیدار را بانتیجه ۵بر۴ به نفع خود به پایان رساند و با ۵٣ امتیاز عنوان نایب قهرمانی این فصل را ازآن خود کرد.

تیم پارس جنوبی قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است وتیم ایفا اردکان نیز با ۴٢ امتیاز در رده سوم جدول این فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ز

گلسایی قهرمان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.