پذیرش دانش آموزان عشایری رامهرمز در دانشگاه فرهنگیان

همه دانش آموزان یک مدرسه عشایری رامهرمز در دانشگاه فرهنگیان رسول اکرم اهواز پذیرفته شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: مدرسه عشایری شهید مطهری رامهرمز دارای ۵ دانش آموز پایه دوازدهم بوده  که همگی در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند.

او افزود: این موفقیت با تلاش جمعی دانش آموزان، خانواده، مدیر و دبیرانی که با دستانی خالی در مدارسی عمدتا محروم و کم برخوردار از امکانات آموزشی و تربیتی بدست آمده است.

قنبری بیان داشت: آموزش و پرورش عشایر همواره در تلاش بوده و همه‌ی راه‌های ممکن را برای کمک به دانش آموزان عشایری را رفته و کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌های آزمایشی رایگان برای آن‌ها فراهم شد.

مدیر آموزش وپرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: این دانش آموزان همان‌هایی بودند ابتدا در مدرسه‌ای چادری دوران ابتدای خود را گذرانده سپس در مدارس استیجاره‌ای با کم‌ترین امکانات پایه‌های بالاتر را طی کردند وبا تلاش‌های فراوان توانستیم مدرسه‌ای در شان شخصیت آن‌ها به کمک خیرین و اداره کل نوسازی احداث کنیم.

توجه به استعداد دانش آموزان عشایری

این مقام مسئول گفت: اگر دانش آموزان عشایری را به لحاظ شخصیتی به درستی درک کنیم آن‌ها با استعداد‌های درخشان و غنی خود، داشته‌هایی را به نمایش خواهند گذاشت که همه را شگفت زده خواهند کرد.

او ادامه داد: توجه انجمن اولیا مربیان، دبیران و خیران به دانش آموزان بسیار موثر بوده و خیرانی داشتیم که در تامین هزینه‌ی کتاب‌های کمک درسی دانش آموزان ایثارگرانه مشارکت و دبیرانی که فداکارانه از زمان و زندگی خود وقت گذاشته و کلاس‌های فوق برنامه و رایگان برای آن‌ها برگزار کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.