آبان ماه ، آخرین مهلت برای انجام تعهدات کارگری و تولید متولیان کارخانه روغن نباتی جهان

در پی دستور رئیس قوه قضائیه در سفر به استان زنجان مبنی بر رفع مشکلات کارگران روغن نباتی جهان و بازگشت به چرخ تولید عصر امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان دولتی و قضایی تشکیل شد.

آبان ماه ، آخرین مهلت برای انجام تعهدات کارگری و تولید متولیان کارخانه روغن نباتی جهانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با توجه به خبر اعتراضات کارگری و توقف تولید شرکت روغن نباتی جهان عصر امروز جلسه خلع ید کارخانه روغن نباتی جهان در صورت انجام ندادن تعهدات توسط متولیان یای به ریاست استاندار زنجان، دستگاه‌های مربوطه و دادستان استان تشکیل شد.

استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به تعهدات شرکت و مجموعه مدیریت استان در آبان ماه سال ۹۷ با شرکت فوق که طی یک تفاهم نامه فی ما بین تبادل شده بود از مدیران شرکت دلایل عدم انجام تعهداتشان را جویا شد.

متعاقب آن برخی از مدیران دستگاه‌های مربوطه به تشریح معضل مدیریتی و کارگری شرکت پرداختند و در مقابل توضیحات مدیران این شرکت نیز ارائه شد.

دادستان استان زنجان به سوابق شرکت و نحوه واگذاری و همچنین اعمال مدیریت صاحبان شرکت در دیگر واحد‌های تولیدی سایر استان اشاره کرد و سوء مدیریت شرکت روغن نباتی جهان را عامل اصلی مباحث پیش آمده دانست.

استاندار زنجان نیز خواستار اقدام جدی شرکت نسبت به راه اندازی خط تولید و پرداخت کلیه مطالبات کارگری دریک بازه زمانی مشخص را خواستار شد.

مدیران شرکت نیز امروزمتعهد شدند کلیه مطالبات کارگری را علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای ماهانه به طور کامل همراه با معوق ۷ ماهه را تا پایان آبان ماه امسال با کلیه کارگران تسویه کنند.

در این جلسه مقرر شد از فردا برای راه اندازی خط تولید اقدام عملی به عمل آورند.
 
انتهای پیام/ن
 

مشکلات کارگران روغن نباتی جهان باید رفع شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.