آتش سوزی در سفره خانه سنتی در زاهدان / این حادثه تلفات جانی نداشت+ عکس

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان گفت: یک سفره خانه سنتی در خیابان رزمجو مقدم بامداد امروز دچار آتش سوزی شد، اما به هیچ کس صدمه جانی نرسید.

نجفی زاده مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود و آتش از سفره خانه سنتی تقاطع خیابان رزمجو مقدم و خیابان امام خمینی ستاد فرماندهی آتش نشانی زاهدان، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۲، ۱ و ۷ را ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز به محل حادثه اعزام کرد.

علی نجفی زاده با بیان اینکه محل حادثه یک باب سفره خانه سنتی به وسعت تقریبی ۲۵۰ متر مربع بود، ادامه داد: شعله‌های آتش در حال سرایت به خانه‌ها و مغازه های اطراف بود.

آتش سوزی در سفره خانه سنتی در زاهدان / این حادثه تلفات جانی نداشت+ عکس

او اضافه کرد:با توجه به بسته بودن درب سفره خانه آتش‌نشانان به محض حضور یافتن در محل این حادثه با استفاده دستگاه برش اقدام به برش قفل نموده و با استفاده از لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان تصریح کرد:نیرو‌های آتش نشانی در ادامه عملیات خود با سرعت عمل مناسب توانستند از سرایت آتش به خانه‌ها و مغازه اطراف ممانعت به عمل آورده و شعله‌های آتش را مهار کنند.

نجفی زاده در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و اطمینان از عدم وجود شعله‌های پنهان درمیان بقایای وسایل سوخته شده، به کار خود خاتمه داده و در ساعت ۲:۳۱ بامداد با هماهنگی با ستاد فرماندهی آتش نشانی به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی زاهدان با اعلام این که هیچ کس در این حادثه صدمه‌ای ندید، تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

انتهای پیام/پ

آتش سوزی در سفره خانه

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار