بهره مندی روستا‌های باغملک از ۳ سایت پرسرعت همراه اول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی ۳ سایت پرسرعت همراه اول در روستا‌های شهرستان باغملک خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی در روستا‌ها و با هدف کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر‌ها و روستاها، در شهریور ماه امسال، با همت وتلاش متخصصان مخابرات منطقه خوزستان سایت‌های همراه اول روستا‌های دالان، تل شور میداود، میداود سفلی از توابع شهرستان باغملک با تکنولوژی پرسرعت ۲G و ۳G نصب و راه اندازی شد.

او بیان داشت: برای راه اندازی این سایت‌ها بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرمایه گذاری شده است.

فلاح زاده اظهار کرد: با نصب و راه اندازی این سایت‌ها ساکنان روستا‌های تل شور میداود، میداود سفلی و دالان و روستا‌های اطراف و نزدیک از نعمت تلفن همراه اول برخوردار شدند و روستاییان می‌توانند با استفاده از اینترنت پرسرعت همراه اول از خدمات دولت الکترونیک استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: مقرر شده است تا پایان امسال ۵۰۰ روستا در خوزستان در قالب این طرح زیر پوشش شبکه مخابرات قرار بگیرند.

این مقام مسئول اذعان داشت: مخابرات ایران از محل اعتبارات خود در استان خوزستان در سال ۹۷ و در راستای توسعه شبکه همراه اول در روستاها، تعداد ۹۴ سایت ارتقا تکنولوژی و یا احداث شده است.

انتهای پیام/گ

راه اندازی اینترنت پرسرعت در روستا‌ها

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.