فعالیت تیم‌های اجرایی «ستاد مهر شهرداری اصفهان» از ۲۸ شهریورماه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت:تیم‌های اجرایی «ستاد مهر شهرداری اصفهان» از ۲۸ شهریورماه فعالیت خود را به مدت ۲۰ روز در سطح شهر آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد: بهترین راهکار برای کاهش ترافیک سطح شهر، مدیریت سفر‌های درون شهری و انجام آن در زمان‌های خارج از پیک تردد‌ها است

او با بیان اینکه خط‌کشی معابر اصلی، ایجاد خطوط جدید و ... از جمله فعالیت‌های انجام شده در آستانه آغاز سال تحصیلی است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری اصفهان تلاش کرده تا سفر‌های شخصی را به حداقل برساند و دانش‌آموزان از طریق دوچرخه، اتوبوس، مترو و پیاده‌روی سفر‌های شهری خود را انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال با تکمیل و راه‌اندازی خط یک قطار شهری، شهروندان، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند برای رفت و آمد خود از این وسیله ایمن، ارزان و پاک استفاده کنند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعامل آموزش و پرورش، زمان‌بندی ساعات کار حمل و نقل عمومی با ساعات رفت و آمد دانش‌آموزان تنظیم می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: برهمین اساس «ستاد مهر شهرداری اصفهان» تشکیل و جلسات لازم برای هماهنگی با ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شده و در نهایت ۲۸ شهریور ماه فعالیت رسمی خود را با حضور شهردار اصفهان، مدیران آموزش و پرورش، استانداری اصفهان، پلیس راهور و مدیران شهری آغاز خواهد کرد.

او تاکید کرد: تیم‌های اجرایی «ستاد مهر شهرداری اصفهان» از ۲۸ شهریورماه فعالیت خود را به مدت ۲۰ روز در سطح شهر آغاز و برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف ترافیکی با حضور پلیس راهور، معاونت خدمات شهری، سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، سازمان قطار شهری، سازمان حمل ونقل بار و کالا، مدیریت کنترل ترافیک و دیگر نهاد‌های ذی‌ربط اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

افزایش ۲۰ درصدی حجم سفرهای درون شهری در آستانه بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.