نداشتن تصادف منجر به فوت در جاده های استان همدان بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راه استان همدان از نداشتن هیچ گونه تصادف منجر به فوت در طی تعطیلات تاسوعا و عاشورا تا روز شنبه در جاده های استان خبر داد.

نداشتن تصادف منجر به فوت در جاده های استان همدان بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشوراسرهنگ عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه از عصر روز پنج شنبه تا صبح روز شنبه ترافیک سنگین و نیمه سنگین را در جاده های استان شاهد بودیم گفت: با کاهش سرعت خودروها و وجود ترافیک ما در جاده های استان همدان شاهد هیچ گونه تصادف منجر به فوت نبودیم.

او کشته شدن ۸ نفر طی تصادفات ابتدای هفته گذشته در استان هم خبر داد و اظهار داشت: در طی این روز‌ها به خاطر ترافیک تعداد تصادفات خسارتی افزایش یافت.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دیروز در ساعت ۸ صبح هم یک دستگاه خودرو پراید در ۲۲ کیلومتری جاده ملایر به تهران وازگون و راننده آن پس از به بیمارستان امام حسین (ع) ملایردر گذشت.

سرهنگ عزیزی علت این واژگونی خودرو را خواب آلودگی راننده دانست و اظهار داشت: رعایت نکردن سرعت مجاز و خواب آلودگی رانندگان در جاده‌های بزرگراه و اصلی و نداشتن سیستم روشنایی مناسب و کلاه ایمنی موتورسواران در جاده‌های روستایی مهمترین علت تصادفات اخیر در استان همدان است.

انتهای پیام/ا

کاهش تصادفات منجر به مرگ در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.