رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد خبر داد:

شرکت ۲۱ هزار نو آموز یزدی در طرح سنجش سلامت

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نوآموزان بدو ورود به دبستان مورد سنجش سلامت قرار گرفته اند.

مصطفی پایدار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ که از دوم تیرماه سال جاری شروع شده است تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر از کودکان و نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی مورد ارزیابی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفته اند.

او افزود: سه هزار و ۹۰۰ نوآموز پیش دبستان و ۱۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی‌های جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفته اند.

 پایدار با بیان اینکه این طرح از ابتدای تیرماه ۹۸ در ۱۵ پایگاه اولیه در سطح استان و یک پایگاه تخصصی در مرکز استان شروع شده و انتظار می‌رود براساس برنامه زمانبندی تعیین شده کار ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان شهریورماه و ارزیابی نوآموزان پیش دبستان لغایت مهرماه ۹۸ به اتمام برسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد گفت: اصل شناسنامه دانش نو آموز و والدین، کارت واکسیناسیون کامل شده کودک، هزینه ارزیابی و معاینات مربوطه، معرفی نامه از دبستان و مراکز پیش دبستان محل ثبت نام کودک، یک قطعه عکس ۴*۳کودک از جمله مدارک مورد نیاز است.

انتهای پیام/ی

ارزیابی سلامت ۲۱ هزار نو آموزان بدو ورود به دبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار