رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

رعایت حقوق دیگران، نظافت و اخلاق مداری باید سرلوحه عملکرد مردم باشد

هاشمی رفسنجانی گفت: رعایت حقوق دیگران، نظافت و اخلاق مداری باید در سرلوحه عملکرد مردم قرار گیرد.

پاینده/آیت الله طالقانی ابوذر زمان / رهنمود‌های اهل بیت باید سرلوحه عملکرد انسانها قرار بگیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (۲۴ شهریور ماه) برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات رسانی پاکبانان به عزاداران امام حسین (ع) در ایام محرم و نقش پررنگ آن‌ها در نظافت شهر گفت: در ایام عزاداری امام حسین(ع) ابتکار خوبی را از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران برای مشارکت شهروندان در نظافت شهر شاهد بودیم که این اقدام قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه امیدواریم در ایام بزرگداشت اهل بیت (ع) به رهنمود‌های آنان از جمله رعایت حقوق دیگران، نظافت و نیکی به محرومان توجه کنیم، افزود: خوشبختانه در ایام سوگواری امام حسین (ع) شاهد کاهش سد معبر از سوی دسته‌های عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا به صورت جماعت بودیم.


بیشتر بخوانید: محدودیت بیشتر تردد با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا


رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله سید محمود طالقانی گفت: آیت الله طالقانی دایر‌ه المعارف مبارزه علیه رژیم طاغوت است، چرا که سه دهه از عمر خود را به صورت دائم وقف مبارزه با استعمار و استبداد کرد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: به گفته امام خمینی (ره)، آیت الله طالقانی ابوذر زمان بود که با ساده زیستی و اخلاق مداری توانست مردم را از جایگاه روحانیت مطلع کند.

انتهای پیام/

نقش مهم پاکبان‌ها در خدمت رسانی به شهروندان در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار