تامین ۶۰ درصد نیاز لوله و پروفیل کشور دریکی از شرکت‌های استان مرکزی

یک شرکت تولید لوله و پروفیل در استان مرکزی ۶۰ درصد نیاز سالانه کشور را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یک گروه تولیدی لوله و پروفیل در ساوه به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده کشور اکنون بیش از ۶۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

تامین ۶۰ درصد نیاز لوله و پروفیل کشور دریکی از شرکت‌های استان مرکزی

حضوری مدیر گروه تولیدی لوله و پروفیل ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این کارخانه کوچکترین لوله‌ها از جمله لوله‌های از ۶ اینچ تا بیش از ۲۴ اینچ تولید می‌شود که در مصارف خانگی، صنایع دریایی و نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حضوری با اشاره به اینکه این شرکت با کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت است افزود: ظرفیت تولید این گروه تولیدی در حال حاضر ۲ میلیون تن در سال است.

او اضافه کرد: اکنون سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید است که علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل، بخشی از تولیدات به کشور‌های همسایه و آلمان صادر شد.

عزیزی معاون بهره برداری این گروه تولیدی هم با اشاره به اینکه حمایت داخلی می‌تواند بخشی از ظرفیت مغفول مانده کارخانه را فعال کند گفت: در صورت حمایت از تولید داخل و رفع موانع صادراتی ارزآوری این کارخانه می‌تواند به ۲۰۰ میلیون دلار در سال برسد.

انتهای پیام / ج

تولید سالانه ۲ میلیون تن لوله و پروفیل دریکی از شرکت‌های استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.