آغاز فاز اجرایی تامین زیرساخت‌های موکب‌های اربعین در استان

معاون استاندار خراسان جنوبی از آغاز فاز اجرایی تامین زیرساخت‌های موکب‌های اربعین در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان گفت: باید دستگاه‌ها همه تلاش خود را بکار گیرند تا همایش بزرگ اربعین به نحو احسنت با حضور ملت ولایت مدار ایران و به صورت ویژه خراسان جنوبی برگزار شود.

او با تأکید بر اینکه برای این همایش عظیم باید دستگاه‌ها اراده عظیم داشته باشند، بیان کرد: در این راستا تاکنون برنامه‌های منظم و منسجم اجرایی پیش بینی و اجرا شده است.

میرجعفریان با اشاره به آغاز فاز اجرایی تامین زیرساخت‌های موکب‌های اربعین در استان، عنوان داشت: مدیران به اقداماتی که باید انجام دهند، متمرکز و از همان زمان ابتدا کار‌ها شروع شود و کار به دقیقه ۹۰ گذاشته نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تآکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری و برق برای تأمین زیرساخت‌ها باید وارد فاز عملیات اجرایی شوند، افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی و تامین امکانات انجام شده، اما باید فعالیت نیرو‌ها و عملیات اجرایی در کاظمین به زودی آغاز شود.

او با بیان اینکه تعلل در تامین زیرساخت‌های موکب‌های اربعین جایز نیست و نباید این موضوع به تأخیر بیفتد، بیان داشت: باید با آمادگی هر چه بیشتر و تأمین نیازمندی‌ها به استقبال زائران اربعین برویم چراکه برخی زائران ممکن است خیلی زودتر وارد عراق شوند.

میرجعفریان با تأکید بر اینکه باید جلوتر از برنامه زمانبندی پیش رویم، گفت: الان فقط خروجی می‌خواهیم و هر دستگاه باید گزارش اقدامات اجرایی خود را ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: این بحث تکلیف اداری نیست و مدیران تنها باید به عنوان هماهنگ کننده در این موضوع وارد شوند چراکه اگر دستگاه‌ها اطلاع رسانی کنند مردم جلوتر از شما اقدام خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه همایش بزرگ اربعین بعد جهانی و مذهبی دارد، افزود: در این شرایط نیز علی رغم ناجوانمردی‌هایی که علیه مردم انجام شده مردم روز به روز بیشتر به این ارزش‌های دینی و مذهبی ورود و سرمایه گذاری می‌کنند.

میرجعفریان با بیان اینکه مردم علی رغم همه محدودیت‌های مالی بیشتر از گذشته پای کار هستند، بیان کرد: باید به زائران این اطمینان را بدهیم که هیچ گونه دغدغه‌ای برای حضور در این حرکت عظیم نداشته باشند.

انتهای پیام / ط ا

مدیران در تأمین زیرساخت‌های اربعین تعلل نکنند

برچسب ها: استانداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.