توضیحات فرماندار تهران درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها

فرهادی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها توضیحاتی داد.

توضیحات فرماندار تهران درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه شورای سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: در زمینه حجاب و عفاف باید آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی ورود کنند.

او با اشاره‌ به خودسوزی سحر خدایاری در مقابل یکی از محاکم قضایی افزود: با توجه به موضوعاتی همچون مطرح شدن خودسوزی سحر خدایاری ناشی از نظرات متفاوت در رابطه با ورود بانوان به ورزشگاه‌ها این آمادگی در میان جوانان وجود دارد تا متأثر از فضای مجازی و شرایط جامعه چنین رویدادی را رقم بزنند.

فرماندار تهران با بیان اینکه باید از علم دانشگاه‌ها برای ترویج عفاف و حجاب در میان جوانان استفاده کرد، گفت: استفاده از مقالات و امکانات دانشکده‌ها برای ترویج عفاف و حجاب مثمر ثمر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: سحر خدایاری در مراجع قضایی محکومیت کیفری نداشت


فرهادی گفت: در نظرات ارگان‌ها دونگانگی وجود دارد، به همین دلیل برای پیشبرد اهداف با سختی مواجه هستیم. به عنوان مثال در موضوع تکدی‌گری ۲۰ نظریه وجود داشت و یا این که برخی از هنرمندان در سریال‌ها با حجاب نقش ایفا می‌کنند، اما در جامعه به گونه‌ای دیگر هستند که تأثیر آن در جامعه و جوانان دیده می‌شود.

او افزود: وجود اتفاق نظر در نظریه‌ها موجب رقم خوردن اتفاق‌های خوب می‌شود.

انتهای پیام/

لزوم ورود آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع عفاف و حجاب جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار