ماساژ درمانی حیرت‌انگیز ماساژور مصری با آتش! + فیلم

ماساژور جوان اهل مصر که با استفاده از آتش به روش حرفه‌ای ماساژ درمانی انجام می‌دهد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

روش ماساژ حیرت انگیز ماساژور مصری؛ ماساژ با آتش! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماساژور جوان اهل مصر که به شکلی حرفه‌ای با استفاده از آتش کار ماساژ درمانی را انجام می‌دهد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. عبدل رحیم ۳۵ ساله با استفاده از یک تکنیک باستانی موسوم به " حوله آتشین " که قدمت آن به زمان فرعون می‌رسد ماساژ درمانی انجام می‌دهد.

در این روش او ابتدا چند لایه حوله و ماده نسوز را بر بدن مشتری قرار می‌دهد. سپس یک حوله دیگر را خیس کرده و پس از آغشته کردن آن با الکل روی حوله‌های قبلی می‌گذارد. او این حوله را آتش زده و مدت ۱ دقیقه اجازه می‌دهد تا حوله روی بدن مشتری بسوزد، سپس آتش این حوله را با استفاده از یک حوله خیس دیگر خاموش می‌کند. رحیم در این تکنیک برای ماساژ از روغن مخصوص و بابونه استفاده می‌کند و با تحریک گردش خون در منطقه آسیب دیده به رفع درد کمک می‌کند.

بنا به گفته رحیم او از این روش برای افرادی که دچار فشار خون بالا یا نارسایی کلیه و هموفیلی هستند استفاده نمی‌کند. بنا به ادعای این جوان او این تکنیک را از یک فرد خِبره اهل مراکش آموخته و  چندین گواهینامه ماساژ درمانی در کشورش نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام/

ماساژ با آتش ماساژور جوان مصری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
مسخره بود
آخرین اخبار