استاندار قم مطرح کرد؛

برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌طرف باید در قم شکل بگیرد

سرمست گفت: اجرای برنامه‌ها در این استان بسیار با اهمیت است و لازم است انتخابات با مشارکت حداکثری و سلامت و بی طرفی کامل در قم برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز در نشست شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد گفت: لازم است تمام مصوبات ستاد اربعین به طور دقیق اجرایی شود تا این مراسم به طور باشکوه برگزار شود.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: امسال با حساسیت بیشتر باید به دنبال اجرایی شدن برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس باشیم و این هفته مهم را گرامی بداریم.

استاندار قم بیان کرد: ماه محرم ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بندگی ایت و باید از این ظرفیت استفاده شود و همچنین لازم است که یک ارزیابی از وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی صورت بگیرد تا دستگاه‌هایی که اقدامات مناسب انجام ندادند، بازخواست شوند و اقدامات اجرایی شود.

او ادامه داد: در خصوص تکریم ارباب رجوع خوشبختانه شاهد بودیم که در اکثر ادارات استان قم، ملاقات مردمی با مدیران بدون وقت قبلی مهیا شده است و باید پیگیری مشکلات مردم که ولی نعمت ما هستند بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

سرمست تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های استانی باید به دنبال اجرای دولت الکترونیک باشند و خدمات را به صورت شفاف و الکترونیکی به مردم ارائه کنند تا کارایی‌ها بهبود پیدا کند و مردم شاهد ارائه خدمات بهتری از سوی ادارات باشند.

او اضافه کرد: تعامل خوبی بین شورای تامین استان وجود دارد و این تعامل در سالی که رونق تولید در اهمیت است، بسیار تاثیرگذار خواهد بود و اگر همیاری و مشکارکت نباشد، در برابر فشارهای اقتصادی دشمن شکست خواهیم خورد.

استاندار قم اظهار کرد: دشمن حساسیت بسیاری نسبت به استان قم دارد و از این جهت که قم خاستگاه انقلاب است و اتفاقات در قم، جنبه بین المللی خواهد داشت، اجرای برنامه‌ها در این استان بسیار با اهمیت است و لازم است انتخابات با مشارکت حداکثری و سلامت و بی طرفی کامل در قم برگزار شود.

او در ادامه گفت: برای حفظ سلامت و بی طرفی لازم است که ملاحظاتی در ایام منتهی به انتخاب انجام شود و در گفتارها و اقدامات باید رعایت شود تا موضوعاتی مطرح نشود که به صلاح کشور نباشد.

سرمست تصریح کرد: در سال رونق تولید، کاهش تولید و تعطیل شدن حتی یک کارخانه نیز مورد قبول نیست و باید همه مدیران و دستگاه‌ها در جهت رونق تولید تلاش کنند؛ امتیاز نظام جمهوری اسلام ایران، مردمی بودن آن است و لازم است در عمل نشان دهیم که مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

او اضافه کرد: تصمیمات سیاست خارجه کشور، تصمیمات کلی نظام است و نیاز است در بحث سیاست داخلی، همگی به دنبال اجرای سیاست‌ها باشیم و نیاز است در برابر فشارهای دشمن، متحد و همدل باشیم؛ دشمن تفکیکی بین دولت و نظام اسلامی قائل نیست و در جریانات سال 96شاهد بودیم که شاید ارسال یک پالس به دشمنان باعث سوءاستفاده آنان و ایجاد مشکل برای کشور شد.

استاندار قم اظهار کرد: تصمیم بر این بود که از وجود آقای هاشمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تا زمان انتخابات استفاده شود ولی به دلیل احساس نیاز که به وجود ایشان در فرمانداری مشهد ایجاد شد، وزیر کشور صلاح دانستند که اشان منتقل شوند و بر همین اساس جناب سلیمان پور با همان خصوصیات برای سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری انتخاب شدند.

انتهای پیام/الف

انتخابات با سلامت و بی‌طرفی کامل باید در قم برگزار شود

برچسب ها: استاندار ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار