پرسش چالش‌برانگیز مجری صهیونیست از نتانیاهو+ فیلم

پرسش مجری شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره موشک‌های شلیک شده از سوی غزه، نخست‌وزیر این رژیم را به چالش کشاند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، پرسش چالش برانگیز مجری شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در خصوص موشک‌های شلیک شده از سوی غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی در یک سال و نیم گذشته سبب شد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در موضع انفعالی قرار گیرد.

«آیالا حسون» مجری صهیونیست شب گذشته در مصاحبه با نتانیاهو، خطاب به وی گفت: چگونه حماس تضعیف شده؟ شمار زیادی موشک‌ها در یکسال و نیم گذشته به سوی اسرائیل شلیک شده اند. در همین ارتباط، آیا تعداد این موشک‌ها را می‌دانید؟

نتانیاهو در جواب این سؤال چالشی تلاش کرد با پاسخی ساده، از کنار آن گذر کند و به همین سبب در پاسخ گفت: چند صد موشک.

مجری  صهیونیست بلافاصله به حالت تمسخر خطاب به نتانیاهو گفت: ۱۸۰۰ موشک آقای نخست وزیر.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از آن تلاش کرد تا به اظهارات وی جواب دهد؛ اما مجری شبکه ۱۳ رژیم صهونیستی سخن خود را چند بار تکرار کرد و سبب  گرفتار شدن نتانیاهو در این مصاحبه چالشی شد.

اظهارات این مجری در حالی بیان می‌شود که چند روز پیش نیز شبکه صهیونیستی «کان» به نقل از یک مقام نظامی صهیونیست اعلام کرد شلیک موشک‌های مقاومت از غزه ادامه خواهد داشت.

وی گفته بود: گروه‌های فلسطینی در غزه از حساسیت زمان انتخابات (سراسری فلسطین اشغالی) استفاده می‌کنند و طبق ارزیابی‌ها و تخمین‌های صورت گرفته، شلیک موشک‌های غزه به سمت مناطق جنوبی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار