معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای مخدوش کنندگان گذرنامه

سرهنگ عطایی ضمن تأکید بر حفظ و نگهداری اسناد مسافرتی از چگونگی مراحل اخذ گذرنامه جدید در صورت پارگی و مخدوش شدن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد عطایی معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: هرگونه مخدوشی و آب دیدگی گذرنامه از دو منظر عمدی و سهوی مورد بررسی قرار می‌گیرد که فرایند رسیدگی به آن متفاوت می‌باشد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: اگر چنانچه این اسناد بصورت سهوی مخدوش شده باشد با تشکیل پرونده موضوع در کمیسیون مطرح و با نظر کارشناسان امر نظریه جهت صدور گذرنامه اعلام می‌گردد.


بیشتر بخوانید: جزئیات چگونگی خروج از کشور مشمولان دانشجو و سربازان/ گواهی اشتغال به تحصیل و اشتغال به خدمت مجوز خروج از کشور


وی افزود: در صورتیکه این اسناد بصورت عمدی مخدوش شوند مستلزم سیر مراحل قضایی خواهند بود و پرونده به مقام قضایی ارجاع و حسب نظر آن مرجع نسبت به صدور گذرنامه اقدام صورت خواهد گرفت.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه کلیه مسافران می بایست در حفظ اسناد مسافرتی خود کوشا باشند تأکید کرد باتوجه به در پیش بودن ایام پیاده روی اربعین حسینی (ع) متقاضیان برای تعویض گذرنامه خود سریعا به ادارات تابعه این پلیس مراجعه تا با مشکل مواجهه نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار