مطالبات اصفهانی ها از استقلال

قهرمان آسیا از پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه استقلال خبر داد .

بهزاد مصطفوی، مربی و ورزشکار دو و میدانی در ماده ۳ هزار متر با مانع و ۵ هزار متر و عضو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،درباره قرارداد فصل گذشته خود با باشگاه استقلال تهران گفت: دستمزد‌های دوندگان تیم استقلال تهران که در فدراسیون دو و میدانی به ثبت رسیده بود، از فصل قبل تاکنون هنوز پرداخت نشده است و با وجود شکایت و پیگیری‌های مکرر و همچنین اتمام دوره ریاست آقای کیهانی در فدراسیون، امیدی به پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال نداریم.

او در ادامه افزود: فدراسیون طی این سال‌ها عملکرد بسیار ضعیفی در قبال حمایت از ورزشکاران این رشته داشته است، اما در هیات اصفهان با روی کار آمدن آقای برکت و همچنین با حضور و حمایت مالی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در لیگ دو و میدانی کشور، تا حدودی این کمبود‌ها برطرف شده است و حمایت از ورزشکاران دو ومیدانی رو به افزایش است، با این اوصاف در لیگ امسال یکی از سکو‌های قهرمانی از آن سپاهان خواهد بود.

بهزاد مصطفوی که عنوان قهرمانی آسیا در ماده ۳ هزار متر با مانع و مقام سوم ماده ۵ هزار متر در مسابقات برون مرزی قزاقستان را در کارنامه خود دارد، با ابراز نارضایتی از کمبود توجهات مثبت به این رشته افزود: با وجود اینکه دو و میدانی نسبت به سایر رشته‌های ورزشی به امکانات کمتری نیاز دارد، اما همواره شاهد حداقل توجه به آن هستیم. همچنین مشکلات فرهنگی از جمله نگرش منفی از سوی مردم نسبت به ورزش در فضای باز، از دیگر مسائل قابل توجه در این موضوع است.

او درباره ادامه حضور خود در تورنمنت‌های بین المللی گفت: همه ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته نیاز به حامی مالی شخصی دارند و من نیز برای شرکت در مسابقات بین المللی مثل رقابت‌های جهانی کارگری اسپانیا که موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدم نیاز به حامی مالی دارم.

مصطفوی در ارتباط با چگونگی بهبود شرایط مورد نیاز این رشته در شهر اصفهان گفت: اگر شهرداری اصفهان و هیات دو و میدانی تفاهم نامه‌ای مبنی بر افزایش تعداد رویداد‌ها و رقابت‌های درون شهری امضا کنند و در جهت اشاعه فرهنگ ورزشی و گسترش توجهات و شناخت رشته دو و میدانی در اصفهان، باهم به تعامل بپردازند، شاهد اثرات چشمگیر آن در جامعه ورزشی اصفهان خواهیم بود.


انتهای پیام/م
 

گلایه دوومیدانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از عملکرد ضعیف فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.