بسته اخبار حوادث ۲۴ شهریور ماه ۹۸؛

رعایت نکردن حق تقدم حادثه آفرید/ سارق حرفه‌ای سیم برق با ۷ فقره سرقت به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رعایت نکردن حق تقدم حادثه آفریدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در محور زاهدان 

برخورد تریلی نفتکش با یک دستگاه خودرو وانت سیمرغ در محور "زاهدان – نصرت آباد" راننده جوان وانت را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور "زاهدان – نصرت آباد" محدوده سه راهی گراغه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه تریلی نفتکش که از سمت زاهدان به نصرت آباد در حال حرکت بوده با یک دستگاه خودرو وانت سیمرغ حامل سوخت قاچاق که در جهت مخالف در حرکت بوده به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده ۲۷ ساله خودرو وانت سیمرغ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین دیگر این خودرو جوان ۲۵ ساله مجروح که با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم رعایت حق تقدم خودرو وانت سیمرغ نسبت به خودرو تریلی اعلام شده است.

او با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از شهروندان خواست با رعایت صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش رانندگی در سطح جاده‌ها نباشیم.

دستگیری سارق کابل برق در سراوان 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسن رهدار گفت: یکی از تیم‌های کلانتری ۱۴ شهرستان سراوان هنگام گشت زنی در محدوده روستای "آسپیچ" مردی جوان را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

او  گفت: با سرعت عمل ماموران انتظامی سارق قبل از فرار دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری کابل برق بریده شده به همراه آلات و ادوات سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: متهم که فردی معتاد و سابقه دار است پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهر سراوان و روستا‌های حاشیه این شهر و فروش آن‌ها به فردی مالخر اعتراف کرد.

او با اشاره به ۷۰ متر کابل برق از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: متهم با هماهنگی قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فرد مالخر ادامه دارد.

سرهنگ رهدار با اشاره به اینکه سارقان سیم برق خسارات جبران ناپذیری را به اموال عمومی وارد و موجب مختل شدن زندگی مردم می‌شوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.


۳ مجروح در سانحه رانندگی محور زابل به زاهدان

راشدی مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی زاهدان گفت: برخورد پراید با کامیون در محور زابل به زاهدان محدوده حرمک به کوله سنگی در ساعت ۲۰:۴۰ امشب ۳مصدوم برجای گذاشت.

او افزود:مجروحین پس از اقدامات درمانی اولیه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم النبیا زاهدان انتقال داده شدند.

جمع آوری ۷۱ خرده فروش و معتاد متجاهر در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۷۱ خرده فروش و معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم  گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان، در ماه جاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان انتظامی و عملیاتی تمامی واحد‌ها با قدرت و جدیت در شهرستان چابهار اجرا شد.

او  افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و ضمن جمع آوری ۵۱ معتاد متجاهر ۱۶ خرده فروش را دستگیر و مقادیری از انواع مواد افیونی را به همراه آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قانونی خاطر نشان کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان در حوزه امنیت اجتماعی برخورد با معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر است، پلیس با تمام توان با این موارد مقابله می‌کند.

واژگونی پژو پارس در محور زاهدان قربانی گرفت

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان  گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو پارس محور زاهدان به نصرت اباد یک نفر کشته و ۵نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: این حادثه در ساعت ۲۲:۰۵ امشب رخ داد بلافاصله تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

راشدی افزود: مجروحان پس از اقدامات درمانی اولیه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار