اختصاص ۶۸ هزار جلد دفتر به دانش‌آموزان کمیته امداد و بهزیستی

معاون بازرگانی و توسعه داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع نزدیک به ۸۰۰ هزار جلد دفتر با ارز ۴۲۰۰ تومانی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، احسان باقرخانی  با بیان اینکه در کل کشور ۱۵ میلیون جلد دفتر با ارز ۴۲۰۰ تومانی و تعرفه دولتی برای ایام بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده، اظهار کرد: از این تعداد ۲.۲ میلیون جلد سهم دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و مابقی سهم دانش‌آموزان عادی است.

او ادامه داد: سهم استان کرمانشاه از این ۱۵ میلیون جلد نزدیک به ۸۰۰ هزار جلد است که بیش از ۷۱۹ هزار جلد آن سهم دانش آموزان معمولی و حدود ۶۸ هزار جلد آن سهم دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خواهد بود.

باقرخانی با بیان اینکه این دفاتر بین ۳۳۵ هزار دانش‌آموز استان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: توزیع این دفترچه‌ها با اولویت دانش‌آموزان مدارس محروم، حاشیه‌نشین و کمتربرخوردار صورت می‌گیرد.

به گفته این مسئول، این دفتر‌ها با قیمت ۱۷۰۰ تومان برای دفتر ۴۰ برگ، ۲۵۰۰ تومان برای دفتر ۶۰ برگ، ۳۴۰۰ تومان برای دفتر ۸۰ برگ و ۴۲۰۰ تومان برای دفتر صد برگ عرضه می‌شود که حدود یک سوم قیمت بازار است.

انتهای  پیام/ز


توزیع دفتر بین ۳۳۵ هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار