استقرار کاروان سلامت همدان در طبس

مدیرعامل جمعیت هلال احمرهمدان از استقرار کاروان سلامت این استان در طبس خبر داد.

استقرار کاروان سلامت همدان در طبسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: ۱۸نفر از پزشکان متخصص این استان در قالب کاروان سلامت برای خدمت رسانی به افراد محروم و کم برخوردار در منطقه یخاب طبس در خراسان جنوبی مستقر شدند.

او افزود: این تیم پزشکی متشکل از متخصصان داخلی، فوق تخصص اطفال، فوق تخصص ریه، متخصص زنان، فیزیوتراپ، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، اپتومتریست و متخصص سونوگرافی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه دستگاه سونوگرافی نیز به این محل منتقل شده اضافه کرد: کاروان سلامت همدان از ۲۴ شهریور در منطقه یخاب طبس مستقر شده و تا ۲۹ شهریور در این منطقه خدمات رسانی می‌کنند.

کارخانه‌ای ادامه داد: منطقه یخاب طبس در فاصله یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری همدان قرار دارد و تیم پزشکی به صورت داوطلبانه در این منطقه حضور یافتند.

او گفت: علاوه بر تیم پزشکی، کادر اجرایی نیز در این محل حضور دارند و یکی از دغدغه‌های مهم مردم این محل از جمله کمبود آب آشامیدنی را پیگیری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: هلال احمر همدان ۱۰ تانکر ۲ هزار لیتری را از این استان خریداری و تهیه کرده و آن را به منطقه یخاب طبس منتقل کرده است.

انتهای پیام/ب


اعزام تیم پزشکی همدان به طبس

برچسب ها: هلال احمر ، تیم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.