تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اهمیت فرهنگ در رشد و تعالی جامعه گفت: فرهنگ زیربنای هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و اگر امروز با مشکلات و ناهنجاری‌هایی مواجه هستیم نشان‌دهنده آن است که به مقوله فرهنگ آن طور که باید توجه نکرده ایم.

او بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان تأکید کرد و افزود: مدارس و خانواده‌ها در این حوزه رسالت مهمی را بر عهده دارند.

مردان، پیگیری تکمیل کتابخانه مرکزی را از اولویت‌های فرهنگی استان بیان و اضافه کرد: اجرای این طرح از سال ۸۸ تا کنون ادامه دارد و با وجود اینکه دارای مصوبه هیئت وزیران می‌باشد، اما تکمیل و بهره برداری از آن همچنان صورت نگرفت است.

او همچنین بر پیگیری اجرای طرح کتابخانه عمومی بعثت شهر فرخشهر تأکید کرد و گفت: برای رفع موانع اجرای این طرح، موضوع به کمیسیون ماده پنج ارجاع داده شود.

مردانی در پایان با گلایه از پیشرفت کند برخی از مصوبات این انجمن افزود: اگر مدیران عضو انجمن در نشست‌ها حضور مستمر و جدی داشته باشند، اجرای مصوبات و پیگیری این امور با تأخیر مواجه نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

بی توجهی به مقوله فرهنگ در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.