رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پیروزی نجاتی و قاسمی منجزی در گام نخست

رقابت‌های سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (دوشنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات ۳ وزن پایانی (۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ کشتی گیر حضور دارند، امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل داوید از چک با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می‌رود.


بیشتر بخوانید:آزادکاران ایران راهی نورسلطان می شوند


در وزن ۶۰ کیلوگرم ۳۹ نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر از سد سیداله تاژایف از ترکمنستان گذشت و دور دوم با هایتم محمود از مصر مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی پیکار خواهد کرد. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الوین مورسالیف از آذربایجان و بولکوادزه از گرجستان می‌رود. در این وزن ۳۸ نفر حضور دارند.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم ایران توسط سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم پنجم شد. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

عبدولی: با دنده شکسته در دیدار رده بندی کشتی گرفتم/ ما ایرانی‌ها تا پای جان می‌جنگیم

حامد تاب حذف شد


انتهای پیام/

دو پیروزی برای ایران در روز سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار