فرماندار شهرستان ملکشاهی :

نظارت بر بازار باید روزانه و مستمرصورت گیرد

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: نظارت درست بر عرضه به موقع کالا‌های مورد نیاز مردم جزو مهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار است.

نظارت بر بازار باید روزانه و مستمرصورت گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، تاسمه فرماندار شهرستان ملکشاهی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ملکشاهی گفت: تهیه، توزیع و نظارت درست بر عرضه به موقع کالا‌های مورد نیاز مردم با هدف جلوگیری ازتخلف و سواستفاده برخی فروشندگان و کنترل قیمت‌ها جزو مهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار است.

او با اشاره به رشد قیمت برخی کالا‌های اساسی مانند گوشت مرغ اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، با تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ روز و مرغ زنده شهرستان، کنترل قیمت‌ها و همچنین نحوه عرضه گوشت مرغ، موجب جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در سطح بازار خواهند شد.

تاسمه ادامه داد: در صورت رعایت نشدن قیمت مصوب از سوی مرغ فروشان شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد داشت.

او در خصوص نظارت دائم و مستمر بر سایر اقلام ضروری و مصرفی مردم بیان کرد: یکی دیگر از اقلام مصرفی مردم نان است که غذای مصرفی بیشتر مردم شهرستان بوده و در این زمینه هم با نانوایی‌های که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند یا نان بی کیفیت به مردم عرضه می‌دارند ضمن کاهش سهمیه آرد با جریمه سنگین برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

فرماندارملکشاهی اظهار کرد: مسئولین باید به صورت جدی حمایت گر حقوق مردم شریف شهرستان باشند و تلاش نمایند با هوشیاری و نظارت‌های مستمر جلوی افراد سودجو و فرصت طلب گرفته شود.

انتهای پیام/ ن

ضرورت نظارت روزانه و مستمر بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.