گیلان قهرمان مسابقات ووینام کشور شد

تیم منتخب گیلان با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات کشوری ووینام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر رفعتی، دبیرهیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: رزمی کاران گیلان در مسابقات کشوری ووینام که با میزبانی استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد، موفق به دریافت ۲۴ مدال رنگارنگ این رویداد ورزشی شدند و عنوان قهرمانی مسابقات ووینام کشور را از آن خود کردند.

او، با بیان اینکه تیم گیلان با ۲۳ ورزشکار در این دوره از رقابت ایورزشی حضور داشت، افزود: رزمی کاران گیلانی توانستند در استایل فرم و مبارزه و هنر‌های فردی در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برابر حریفان خود به برتری دست یابند.

دبیرهیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این رویداد که در سطح بالا و در تمامی رده‌ها و با حضور ۱۶۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی قدس شهرستان یاسوج برگزار شد تیم منتخب گیلان توانست با کسب ۲۴ مدال رنگارنگ در بخش‌های مختلف عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

جعفر رفعتی، با بیان اینکه گیلان در سه استایل مبارزه، فرم و هنر‌های فردی توانست ۱۵ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۳ مدال برنز را به دست آورد، گفت: در استایل مبارزه، در بخش نونهالان، پوریا جعفری، در بخش نوجوانان، کارن شهریوریان، علیرضا پاک شریفی، امیرحسین طاهری، در بخش جوانان، سینا نیک کار و محمد علیزاده، در بخش بزرگسالان عباس آستارکی، محمد صفاریان، علی عیسایی، مجید کریمی، عقیل قربان پور و جواد شهبازی و در بخش پیشکسوتان نیز مهرداد برزگر مقام اول و موفق به کسب طلا شدند.

او افزود: همچنین امیرکیان حبیبی و آرین آذین در بخش نونهالان، احمد رضا شفابخش در بخش جوانان و میرحسن موسوی، رضا خوشنود شریعتی، کیارش شکوه فر در بخش بزرگسالان مقام دوم و مدال نقره را بدست آوردند و هاشم حاجی زاده، علی طاهری و مهدی رضایی در بخش بزرگسالان در جایگاه سوم ایستادند و مدال برنز را از آن خود کردند.

دبیرهیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در بخش هنر‌های فردی سپنتا عباسعلی پور موفق به کسب مدال طلا شد و کارن شهریوریان علاوه بر بخش مبارزه در بخش فرم نیز مدال طلا را از آن خود کرد.

جعفر رفعتی افزود: تیم‌های یاسوج و کرمان مقام‌های دوم و سوم تیمی را در این رقابت‌ها به خود اختصاص دادند.

او تصریح کرد: مرتضی رمضانی به عنوان سرپرست و سرمربی و جابر بهره‌مند به عنوان مربی تیم منتخب ووینام گیلان را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش رزمی کاران گیلانی در مسابقات ووینام کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.